niedziela, 3 lipca 2011

znowu to samo czyli moje metamorfozy:)

Witajcie dziewczyny.Mam nadzieje,ze mialyscie udany i sloneczny weekend?
Ja bylam w piatek na vintage market.Niestety musze przyznac,ze sie zawiodlam.Malo stoisk,malo ciekawych przedmiotow ,ktore przyciagnely moj wzrok.W zeszlym roku bylo o niebo lepiej!
Za to dzisiaj odkrylismy z mezem cudowne miejsce nad rzeka Orwell.Piekne zaciszne miejsce,blisko ujscia rzeki do morza.Zbieralismy muszelki i spacerowalismy zachwycajac sie otaczajaca nas przyroda.W oddali zaglowki,i male statki rejsowe dla turystow.Mamy w planie zrobic sobie tam jutro taki piknikowy lunch wiec koniecznie napstrykam dla Was zdjec!

Dzisiaj znow post z seri metamorfozy:) Mam nadzieje,ze to lubicie.
Na pierwszy rzut idzie plastikowy swiecznik kupiony za 1funta.Na zdjeciu wyglada calkiem niezle,ale na zywo jest taki kiczowaty;)

A tutaj juz po zabiegu..


A tutaj cos na co chorowalam juz od dluzszego czasu...i w koncu mam!!!

Male ''abra-kadabra''....


Spodobal mi sie w wersji bialej ale widzialam jakis czas temu w Laura Ashley zwykly plastikowy ale w pieknym turkusowym kolorze...wiec szybka decyzja...i mala zmiana po raz kolejny(kobieta zmienna jest)


Myslalam o przecierce ale niech zostanie w takiej wersji...przynajmniej na ten moment;)

Z dzisiejszego spaceru (jak mogloby byc inaczej) nie wrocilam z pustymi rekami.Nazrywalam przekwitniete maki,ktore chce zasuszyc.Nioe robilam tego nigdy wczesniej ale mam nadzieje,ze sie uda


Nie chce Was zanudzac ale zrobilam dzisiaj pyszny poludniowoafrykanski deser dla wielbicieli mietowych smakow..Niestety tylko dla tych co nie licza kalorii...jest mega-kaloryczny mega slodki.Moj maz go uwielbia.Jak ktos bedzie zainteresowany to dam przepis.

I to juz wszystko na dzisiaj.Dobranoc:)

7 komentarzy:

  1. Super metamorfoza świecznika a turkusowa podstawa pod klosz bardziej mi się podoba. Może dlatego, że u mnie w domu na kilku rzeczach też znałazł się ostatnio turkus:) Mam nadzieję, że makówki dobrze Ci się zaszuszą bo to jest bardzo ładny i oryginalny element dekoracji.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfozy super.Wersja turkusowa lepiej mi się podoba,bo i szkiełko nabrało "pod wpływem" tej barwy:)A o przepis bym poprosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle udana przemiana swiecznika, teraz wyglada bardzo stylkowo.
    A paterka to istne cudenko, ja pewnie zostawilabym biala ale turkusowa tez jest urocza:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paterka:))cudo!ja podobnie jak Atena też bym białą zostawiła, ale teraz turkus jest bardzo modny:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świecznik cudowny ,paterka teraz wygląda ciekawiej:) Maki mnie zauroczyły po prostu...
    A deser bardzo kusi, poproszę o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj turkusik bomba. No i ten klosz! ehhh też na takiego choruję. Bużka

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovin the blue pedestal! So cute! Thanks for the sweet comment :)

    OdpowiedzUsuń