niedziela, 5 sierpnia 2012

A moze nad morze??

                                             
Witajcie kochani!
Jak Wam minal weekend?? Wszyscy wypoczeci i zregenerowani na nadchodzacy tydzien??

Dzisiaj spedzilismy dzien nad morzem.Mamy to szczescie ze to tylko ''rzut beretem'' od naszego domku:)
Niestety nie zawsze pogoda jest odpowiednia na tego typu wycieczki.Nie zapowiadalo sie na fajny dzien od samego poczatku bo jak tylko zajechalismy na miejsce to zaczal padac deszcz....Na szczescie nie zdazylam nawet pomarudzic bo nagle ciemne chmury sie rozeszly i na niebie pojawilo sie sloneczko:)
HURA!!!!

A to mala fotorelacja 

Pieknie i kolorowo! Szkoda,ze nie mozecie poczuc unoszacego sie tam zapachu tych wszystkich kwiatow!






Zabawa byla przednia:)


                 Rybka prosto ze smazalni na molo.Z widokiem na morze smakuje lepiej:)


Moje skarby zasnely w samochodzie w drodze powrotnej.


Dobrego tygodnia Wam zycze!

P.s.Przypominam o moim CANDY ! 

USCISKI

10 komentarzy:

  1. to jest super wypoczynek:)Ja niestety nie jestem wypoczęta :( UPAŁ !! męczy niesamowicie,dziś ponad 30 stopni znów...jutro podobno ma być nie co lepiej ..oby ! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,trudno mowic o relaksie w takie upaly.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ja też mieszkam blisko morza, więc wiem cóż to za szczęście.Świetne zdjęcia, widać, że bawiliście się doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ,że udało Ci się spędzić tak przyjemnie weekend :) ja nad morze mam jedyne 700km nad morze ;p
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj,to kawal drogi:( Ale masz pewnie inne fajne miejsca w okolicy?!
      Pozdrowionka

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    Fajne masz dzieciaczki;)
    Pozdrowionka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fajne dzieciaki :)
    Też chętnie wybrałabym się nad morze.
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och gdybym tylko mogła, natychmiast bym chciała się tam znaleźć. Ale dziękuję i za tą namiastkę przyjemności. Widok radosnych dzieci mi to wynagradza:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń