czwartek, 2 sierpnia 2012

Moroccan lantern Giveaway!!!

Witajcie  wieczorowa pora! 

Nadszedl czas na moje pierwsze candy! To takie moje dziekuje za to,ze tu zagladacie ,obserwujecie, piszecie komentarze.
Zasady znacie,prawda? Wystarczy dodac komentarz i podlinkowac zdjecie na swoim blogu.
Losowanie odbedzie sie...powiedzmy....3 wrzesnia.Macie wiec caly miesiac!!!

Mam nadzieje,ze spodoba Wam sie ta marokanska latarenka??!!






Dla siebie tez cos mam;)) Kupilam sobie nowa hortensje, w tym kolorze jeszcze nigdy nie mialam



Milej nocy!
Usciski

62 komentarze:

  1. ahhh jak ja bym chciała taki lampion idealny do mojgo salonu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealny nie tylko do salonu Al, ale tez do mojego:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihihi..takich idealnych miejsc znajdzie sie mnóstwo:))))hihihichoćby i u mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez sie ustawie w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No to i ja sie uwstawiam w kolejce :) a co... na nowe mieszkanie ozdoba idealna:) Pozdrawiam serdecznie Karolina P.S. Wpadnij i do mnie na Candy (http://niemazaco.pl/?p=557)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i szybki ma pod kolor mojego pokoju ;)
    może i ja spróbuje :)
    pozdrawiam
    Ag
    avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I się zaczęło...jak przekupy na targu JA CHCĘ,JA hihi ;P
    Leandro lampion piękny więc i ja staję w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, chyba jak ja wyjechalam Ty wrocilas do blogowania, tak?
    A wiesz na ostatnim zdjeciu widze mala latarenke, wczoraj kupilam sobie identyczna tylko taka ogromniasta.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta tez jest bardzo duza ale przy ogromnym koszu wydaje sie mala:)
      Usciski

      Usuń
  9. Chętnie się zapiszę! A miejsce dla takiej latarenki zawsze się znajdzie:). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że się podoba. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już myślałam,ze zobaczymy kolejny mebelek..a tu niespodzianka,oczywiście podlinkuję u siebie Twoją zabawę ,latarenki urokliwe ,zabawię się i ja:) Pozdrawiam juz sierpniowo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo,że nie uczestniczę w zabawach blogowych to latarenką pozachwycać się przecież mogę:)))I z przyjemnością to czynię.
    A podziękowania to ja składam TOBIE. Za to ,że mogę TU bywać i oglądać tak piękne prace.A hortensja, przepiękna.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona Twoim blogiem ! Ten klimat.. ah..
    chętnie wezmę udział w konkursie, ale niestety nie mam bloga. :)
    paczkowska.agata@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna!!! Zapisuję się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Latarenka jest prześliczna!
    Ustawiam się, oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje sie :)

    zdjecie dodane na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna! Ja też chcę, ja też!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ustawiam sie, cudowna latarenka pasuje mi idealnie do korytarza!!!!!!
    zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje sie, a jakze, uwielbiam takie latarenki:))) a ta jest piekna...do tego jeszcze marokanska pufa z mojej wyobrazni i byloby cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. witaj:) ale śliczny jest! dziękuję za zaproszenie!:) pewnie, że chętnię przygarnę:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, że się podoba!!!
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie zaopiekowałabym się latarenką, bo marokańskie klimaty zawsze mnie fascynowały :) Może kiedyś uda mi się odwiedzić ten kraj, kto wie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna. Idealna wprost. Ustawiam się w kolejce i czekam na uśmiech losu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością wpiszę się na listę chętnych do przygarnięcia takich słodkości.Zaraz podlinkuje i wkleję banerek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam lampiony i świeczniku i może uda mi się prezent zdobyć na wrześniowe imieniny mamy !!! Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam swój udział :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniały lampion, zgłaszam swój udział:)Pozdrawiam elanaw@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Latarenka śliczna! A ja kocham fiolety :-))
    Ustawiam się w ogonku i pozdrawiam.
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba taka latarenka. Zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście ustawiam się do kolejki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna nagroda :)
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Latarenka ekstra :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja równiez sie zgłaszam u siebie na blogu daje odnosnik :D zobaczymy czy sie uda :) W chwili wolnego zapraszam do siebie www.pod-czworka.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy ona ma FIOLETOWE! szybki? Ustawiam się w kolejkę, z moją miłością do fioletowego po prostu muszę spróbować!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się w kolejce. Latarenka świetna. Już ją widzę w marzeniach w moim salonie. Może się spełnią. Trzeba próbować!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć :) zamieściłam na blou notke o twoim konkusie:) zapraszam = chwytaj-okazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapisuję się na tę prześliczną latarenkę :) Może szczęście mi dopisze...
    Zamieszczę obrazek i link o Twoim candy u mnie -
    http://marilles-crochet.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje gratulacje z okazji pierwszego candy! Latarenka jest cudowna, jej orientalny klimat wprost urzeka!
    Z radością przyłączę się do candy!
    Wrzucam do siebie i zapraszam w odwiedziny ;)
    http://get-lost-with-your-boredom.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i przedłużam ogonek, reklamując candy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG zatkało mnie jaka cuda latarenka staje w kolejeczce i czekam a cud:)

    OdpowiedzUsuń
  41. To cacko jest z kategorii "Musisz to mieć " !!! Więc sie zapisuję na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja ustawiam się w koleje ;)
    Zdjęcie na blogu jest ;)
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To jeszcze ja! Latarenka - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mam chrapkę wielką na tę śliczną latarenke. STAJę w kolejce. jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się ustawiam w kolejce po to cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny lampion! Uwielbiam marokańskie klimaty. Zapraszam też do siebie, mam coś ciekawego:)..

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się ! ;) Boska <3 http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tez stane w kolejce po ta latarenke!Piekna jest :-)
    Tak jak i hortensja,chyba mam podobna(lub ta sama?)
    Serecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Również się zgłaszam:) magda.zlotkowska@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna.
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna!!!! zgłaszam się
    http://nietracczasunagotowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Latarenka jest cudna i chętnie bym ją przygarnęła. Super blog.

    OdpowiedzUsuń
  53. Latarenka jest cudna i chętnie bym ją przygarnęła. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawię się i ja po latarenkę :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrwawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Latarenka jest cudna. Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  56. latarenka użeka a ja się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały, klimatyczny drobiazg, laterenka rodem prawie jak lampa z bajki o Alladynie - pocierasz i masz szansę na spełnienie wszystkich marzeń. ^^ Pozdrawiam cieplutko. Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna :) Chyba jeszcze zdążyłam.............?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja jeszcze raz, odmeldowuję, że udało mi się wreszcie zamieścić zdjęcie i link na stronce... ufff, bałam się, że nie zdążę ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń