wtorek, 7 sierpnia 2012

Jeszcze jedno spojrzenie

na marokanska latarenke....


Do wygrania w moim candy:)  KLIK

 Witajcie we wtorek!
Od rana pada i moje biedne dzieci sie nudza! Co tu robic??? Gralismy w kregle,ukladalismy puzzle...to wszystko jest OK ale my chcemy  spaceru!swiezego powietrza! 
Trzymam kciuki,ze jeszcze sie wypogodzi! 

Juz za miesiac szykuja sie u mnie wielkie zmiany! Moja malenka coreczka pojdzie do przedszkola.Ma juz prawie dwa latka!Ciezko bedzie sie nam rozstac....juz na sama mysl o tym kreci mi sie lezka w oku.Planuje tez otworzyc butik z akcesoriami do dekoracji wnetrz(czyli cos co kocham).Jestem na etapie szukania odpowiedniego lokalu.Pewnie na blogu tez pojawi sie moj shop:) 

Do milego:)

Usciski






18 komentarzy:

  1. wow to czekamy na nowy boutik .fiu fiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Latarenka śliczna, z chęcią ustawiłabym się po nią ale akurat nie wpasowałaby mi się do mieszkanka zatem nie będę zabierała komuś miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie, bede z mila checia zagladac do butiku na blogu:) pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratulacje i trzymam kciuki:))) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj coś czuję, że córcia szybciej przyzwyczai się do rozłąki niż Ty! Otwarcie sklepiku będzie w tej sytuacji dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam sie,ze masz racje;) Ale wierze,ze bedzie dobrze:)

      Usuń
  6. Ja też trzymam kciuki za powodzenie przedsięwzięcia :) U mnie dziś po południu wyszło słonko, więc może tych deszczowych dni nie będzie dużo. A latarenka cudna, uwielbiam marokańskie klimaty, więc zaraz ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co czujesz. Mój synek 1 września idzie do żłobka a mamusia wraca do pracy. Ciężko będzie ... mnie na pewno.
    Trzymam kciuki za butik, myślę, że to świetny pomysł.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim synkiem (5lat) tez juz to przerabialam...ciezko nam bylo przez pierwsze dni a pozniej to juz nie mogl sie doczekac kiedy do przedszkola pojdzie:)

      Pozdrowionka:)

      Usuń
  8. Dzieki dziewczyny:) W sobote jade do showroomu zeby
    zapoznac sie z towarem.jeszcze jest troche formalnosci do zaltwienia,ale mysle ze we wrzesniu juz wystartuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklepik? fantastycznie ...a na deszczowe dni polecam zrobić "wakacyjną tablicę wyzwań" (już w piątek u mnie ;) ). Wymyślić grupy zadań (u nas messy play - zadanie zabawa w piance do golenia, malowanie zamrożoną kolorową wodą, matematyka - zadanie dziecięce sudoku, domino z kamyków, artystyczne - zadanie zrobić coś z masy solnej, malowanie cytryną, pomagam - zadanie własnoręcznie przygotowana kanapka, wspólne pranie )a następnie dziecko po zrealizowaniu zadania otrzymuje punkt na tablicy. U nas właśnie bawimy się tak w tym tygodniu. Chłopcy zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to masz zawsze fantastyczne pomysly!Ale malowanie cytryna?albo kolorowa woda?Jak???Brzmi ciekawie ale jakos moja wyobrazninia nie chce mi w tym momencie pomoc...??Zaraz ide pobuszowac po Twoim blogu:)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci się szybciej adaptują niż dorośli ;)będzie dobrze :)
    Powodzenia w prowadzeniu butika trzeba realizować swoje pasje :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)
      Masz racje tak to wlasnie jest:) moja mala twardzielka da rade:)

      Usuń
  12. Ja tez myslalam o otwarciu czegos wlasnego, tylko w mojej glowie mam tysiace obaw i nie mam tej odwagi;)))Powodzenia!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trzeba realizowac swoje marzenia i mocno wierzyc w to, ze to co robimy ma sens!
      Usciski

      Usuń
  13. Super pomysł ze sklepem :) Życzę powodzenia w realizacji marzeń :)

    A córeczka na pewno szybko zaadoptuje się w przedszkolu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepik , świetnie ! Życzę powodzenia i jak najszybszego spełnienia marzeń :) Wpadnę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń