niedziela, 12 sierpnia 2012

znowu latarenka...

tym razem zakupiona na pchlim targu.Jakos nie moglam przejsc obok niej obojetnie:) Upolowalam jeszcze lustro i ...no wlasnie nie wiem co to jest bo w sumie moglaby to byc latarenka albo taka szklarnia dla kwiatka..a moze Wy kochane wiecie co to jest? Wazne,ze mi sie podoba,nad zastosowaniem pomysle pozniej;))
 
To ten niezidentyfikowany osobnik...


Kolejna latarenka w marokanskim klimacie

 Zdjecie lustra wrzuce innym razem, tak juz sobie po cichutku planuje jego metamorfoze:)
Wyglada podobnie jak to ponizej-znalezione w sieci.




Zycze udanego tygodnia moi mili:)

14 komentarzy:

  1. kapitalna latarenka i ... moim zdaniem szklarnia pod kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to zastosowań może być wiele,bo jest bardzo uniwersalne.Może być szklarenką,świecznikiem,możesz nakryć coś fajnego nią.Co wymyślisz to będzie :)Latarenka piękna a lustro...genialne!! Świetne rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie jezdzic na te pchle targi z dziecmi dlatego w tym roku bylam tylko 2 razy-warto bylo jechac po te lupy;)

      Usuń
  3. Ja też dzisiaj byłam na pchlim targu...uwielbiam to miejsce i zakupy...
    Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak upolowalas cos ciekawego??
      Tobie tez dobrej nocy zycze:)

      Usuń
  4. Ale cuda!!! Ja mysle, ze to jest taka szklarenka na kaktusy, ale zastosowan tyle ile ludzi. :) Sliczna jest!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Latarenka cudna , a to drugie to chyba szklarenka ;)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  6. Szklarenka boska, a na takie marokanskie latarenki zawsze mi sie oczy "usmiechaja" :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie na to samo choruję:)hihihi, tez nie mogę czasem przejść koło czegoś obojętnie , woła mnie i muszę kupić:)
    śliczna ta ...hmm...chyba mini szklarnia...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To cos a pierwszym zdjeciu jest fantastyczne! Ja bym przeznaczyla na latarenke ze swieczkami.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta latarenka jest niesamowita!! mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!! Śliczne!Q
    Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marokański Karzeł,bo tak się nazywa ten lampion;), prawda? uwielbiam ten styl.Świetne robisz metamorfozy i przeróbki, zwłaszcza te marynistyczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń