piątek, 10 sierpnia 2012

Aromatherapy

 
Moj czas to wieczor.Czas tylko dla mnie.Lubie ta cisze  kiedy dzieci juz spia.Patrze na ich spkojne buzki,wygladaja tak pieknie,tak niewinnie...Moje kochane dwa urwisy:) Moge wtedy myslec tylko o sobie:)
Mam czas na swoje zabiegi upiekszajace:) Zazwyczaj nakladam na twarz maseczke i  relaksuje sie w wannie...jak blogo...i ta cisza.Nikt ode mnie nic nie chce o nic nie pyta...chwilo trwaj:)
Moje domowe spa.Wiecie juz ze uwielbiam latarenki,swieczki,itp. Takie swiatlo swiec bardzo mnie relaksuje.
Ostatnio kupilam super swiece o zapachu grapefruita i jasminu.100 %naturalny wosk i najlepsze wyselekcjonowane olejki.Pachna nieziemsko.


Teraz w specjalnej ofercie  kup jedna druga otrzymasz gratis, nie wiem tylko czy wysylaja do Polski.


A Wy moje drogie macie jakies sprawdzone sposoby na zregenerowanie sie po ciezkim dniu???

Chcialam sie jeszcze z Wami podzielic pewnym domowym zabiegiem...Slyszalyscie kiedys o laminowaniu wlosow? Ja ostatnio wyczytalam  na jakims blogu poswieconym wlasnie wlosom o laminowaniu wlosow zelatyna.Tak,tak  taka wlasnie zwykla spozywcza zelatyna.Efekt byl rewelacyjny.Polecam ten zabieg wlascicielka dlugich niesfornych wlosow.Ja mam dlugie i bardzo geste wlosy.Po zabiegu wlosy byly gladkie,blyszczace i nawet bardziej proste,bo z natury mam lekko falowane.

Lyzke zelatyny nalezy rozpuscic w 3 lyzkach goracej wody(w szklanej misce).Gdy ostygnie  dodac pol lyzeczki jakiejs odzywki.
Myjemy wlosy,osuszamy recznikiem i owa maske nakladamy na glowe na 45 minut.Na to folia i recznik.Po tym czasie bardzo dlugo  i dokladnie splukujemy wlosy.Ja na koniec nakladam odzywke(w przepisie tego nie bylo)
Ja jestem bardzo zadowolona jesli chcecie to testujcie.Odradzalabym to osoba co maja ''piec wloskow na krzyz'' bo to obciaza wlosy i nie beda wygladaly ciekawie.


Usciski

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam ciszę wieczorem, Ania śpi a my z mężem mamy ten czas dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta twoja aromaterapia i zazdroszczę tej świecy :) musi nieziemsko pachnieć :)
    Tez robię sobie czasem taki relaksik w wannie przy śiwecach :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieczorem relaksujaca kapiel a rano...chlodny prysznic na pobudke;)

      Usuń
  3. A ja mam właśnie chwilę dla siebie. Też za moment idę do wanny a potem poczytać książkę.
    Nie znałam tego sposobu na włosy, muszę wypróbować.
    Miłej nocy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez piekne opakowanie swieczek, super eleganckie.
    A to laminowanie to w sam raz dla moich dlugich wlosow, moze kiedys sprobuje :)
    A wieczorami zwykle jestem tak zmeczona ze zasypiam na sofie, hihi
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie zrobić taką maseczkę....tak w ramach wieczornego relaksu....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na włosy polecam naturalny olej kokosowy,rewelacyjnie regeneruje włosy.Można robić w ten sam sposób maseczki,jeszcze lepiej jak np.zostawia się go na całą noc na włosach i rano się go dobrze spłucze.Natomiast ja po umyciu włosów brałam go ciut na palce i wcierałam w końcówki włosów.Fakt na drugi dzień wyglądały na ciut przetłuszczone,ale kilka takich zabiegów i po moich rozdwojonych końcówkach.Dodatkowo jest olejem spożywczym bardzo zdrowym,działa też przeciwzmarszczkowo i ma szereg innych zastosowań a do tego jest ogromnieeeeeee wydajny.Także polecam warto sobie go sprawić,aż chyba sama zrobię o nim post u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Tak! Ja tez jestem wielka fanka oleju kokosowego.Pisalam chyba nawet o tym na blogu.Uzywam na wlosy,na twarz a rano zjadam jedna lyzeczke:)Uwielbiam roznego rodzaju oleje a przetestowalam juz ich bardzo duzo.Na wlosy polecam olej z kielkow pszenicy-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż ja kupuję gotowe maski Gliss Kur..mam niestety no nie 3,ale 7włosów na krzyż także taka maska nie pomogłaby:))..a zapach grejpfruta musi być nieziemski:))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety,bo bardzo obciaza wlosy a przy cienkich to chyba chodzi o to zeby im nadac objetosci wiec zelatyna odpada.

      Usuń
  9. Wczoraj sie mocowalam tutaj z wklejeniem komentarza ale licze na to ze tym razem mi sie uda....:))) Swieczka jest fajntastyczna....absolutnie zapach nieziemski....i wyglada pieknie prawda?

    Milego Dnia :)))) kisssy ogromne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sposób z włosami brzmi ciekawie, pisz o kolejnych efektach:) Ja relaksuję się w różny sposób, czasem wystarczy spokój, herbata i książka, innym razem spacer, od czasu do czasu lubię wyjśc na jakiś zabieg SPA, nic nie trzeba robić, o nic się martwić, tylko być w rękach innych:/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie to czekoladowe szlenstwo,ktoremu sie ostatnio oddalas;) moze sie kiedys skusze;)

      Usuń
  11. O to ciekawy pomysl z ta zelatyna. Moze na ciensze trzeba dac mniej zelatyny. Na pewno sprobuje.
    Swieca wyglada bardzo elegancko. Podoba mi sie, a jak jeszcze jak nieziemsko pachnie, to udany zakup.

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię zapachowe świece, zwłaszcza te o aromacie korzennych przypraw, kawy albo czekolady :)
    Sposób na włosy niezwykle interesujący :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię bardzo być "zadbaną kobietą":)))))Z włosami nigdy nie miałam problemów poza dobrym obcięciem.Od kilku dobrych lat i ten problem mam z głowy, dzięki stałej fryzjerce, której absolutnie mogę ufać w tym temacie.Ale przekażę te interesujące sprawy córce i wnuczce.
    Już wkrótce zamieszczę na swoim blogu reklamę ciekawych i naprawdę wspaniałych kosmetyków na razie do pielęgnacji paznokci, głównie lakiery sprowadzone z Wielkiej Brytanii.
    A wspaniały relaks, któż go nie lubi, bez względu na wiek:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, widzę, że te świece przyciągają nas jak magnes... coś w tym musi być! :)) U mnie pachnie wanilią :)
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń